Otthoni, irodai gerinctorna gyakorlatok gyűjteménye

1500 Ft

Könnyű átmozgató, erősítő, nyújtó gyakorlatok részletes leírással, fotókkal a könnyebb végrehajtás érdekében

Mit tartalmaz a gyűjtemény?

  • Bemelegítés
  • A nyak átmozgatása és nyújtása
  • Váll, vállöv kimozgatása, nyújtása
  • Vállöv és a hát izmainak erősítése
  • Ágyéki gerinc és csípő lazítása
  • Egyensúlygyakorlatok

Kategória:

Leírás

Az ízületi gerincbetegségek leggyakoribb tünete a hátfájás és a derékfájás, melyeket már fiatal emberek is korán megtapasztalnak, nemcsak az időseket érinti.

Az ülő életmód, a helytelen testtartás, az egyoldalú fizikai terhelés, a balesetek utáni állapotok, a környezetben lévő stressz tényezők a gerinc statikai egyensúlyának megbomlásához vezetnek, melyek kezdetben izom majd ízületi elváltozásokat okoznak.

Kisebb terhelések során jelentkező izomfáradékonyság, a rossz testtartás, a diszkomfort-érzés, a különböző izomgörcsök, a gerinc környékén jelentkező villanásszerű fájdalmak mind azt jelzik, hogy valami nincs rendben. Ezek azok a tünetek, amelyekre igen is fel kell figyelni, és ha egy mód van rá, orvosolni kell.

Ehhez nyújt segítséget a gerinctorna. A preventív gerinctréning használatával igen sok civilizációs ártalom és betegség megelőzhető.

A gerinctorna során a gerinc tartását és működését befolyásoló izmok erősítése és nyújtása történik.

A gerinctorna rendszeres végzésével megelőzheted, valamint elmulaszthatod a hát és vagy derékfájásod. Ehhez nyújt segítséget ez a gerinctorna gyakorlatok otthon gyűjtemény.

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.

Érdekelhetnek még…

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com